Tuesday, December 21, 2010

sahabat selamanya :)


Once we become FRIENDS, we are FRIENDS FOREVER!



NURUL FARHANA WAHEEDAH ISMAIL

phheeewwitt! lawa kau candid hana! :D HAHA
takpe takpe, cun doe! (:
sekarang nih, kita dah tak satu sekolah lagi
dah tak ley gado2 pasal bnda remeh-temeh
dah takley nak tidur sama-sama lagi kt edu4 dgn shy, HAHA XD
dah takley nak gosip-gosip or kutuk-kutuk sekolah ke en, -.-
semua dah takley sama-sama
RINDU kau tau tak?
I miss everything about you
mestilah! dah 4 tahun aku kenal kau... :(
gedik nak pindah!
apa-apa pun, thou we are miles away,
KITA TETAP SAHABAT SELAMANYA!!!

SITI MAISARAH
selalu bagi nasihat serta dorongan yang jitu terhadap diri ini
*ayat tak boleh bla en, HAHA
ni pun same, ngade ngade nak pindah sekolah
dah la senyap-senyap pulak tu, mmg aku tak touching en time kau bagitau aku :(
sedih tau tak!
dah takde org nak urut aku
*padahal izie ad! HAHA XD
wlupun kta dah tak duduk sebumbung lagi,
dah tak duduk se-aspuri lagi,
KITA TETAP SAHABAT SELAMANYA!!!!

ILI NURLIYANA

ni ha sorg lagi, ngade ngade nak srtai rombongan pindah sekolah
haish, saje nak suruh aku nangis time hari terakhir kt sekola
non-stop ouh aku nangis, HAHA *sedih takde tahap weyh!
minah ni, mmg sahabat baik aku
dua2 dah la emo, klu gado, haiyaaa~
tak pasal-pasal terus effect markah subjek sains kan? HAHA, LAWAK
dah takley la mandi hujan sama-sama :D, hehe
she's really a great friend!
kelebihan? bab melebong, dia mmg arif! HAHA
hmm, thou kau bahagia kt sane
aku kt sini terseksa, -.-
takde ap yg boleh memutuskan persahabatan kita :D
kerana, KITA SAHABAT SELAMANYA!!!!


FATEN FARAHIN
ni la orang yg paling gedik takde tahap yang menggatal nak join
rombongan pindah sekolah
sedih doe aku kau pindah
hilang sorg wirawati informatique, *ceh, wirawati konon! HAHA
hmm, pasni dah takley la nak gosip-gosip dgn kau pasal pakwe :D
thou kita sekelas only for a year, tapi byk ouh kenangan dgn makcik nih!
dia nih, tekad gila! kalau dah ngntok tu, static je die tdo..
cuma, kadang-kadang je la die buat style angguk angguk :D
KITA SAHABAT SELAMANYA!!!!

2 comments:

:: arabella :: said...

aku dh bkey komen2..ko tukr r gmbo...xnk gmbo ue..aku segnlh~~hehehehehe...;)

:: arabella :: said...

tukr r gmbo