Saturday, February 5, 2011

kawan itu



Nasihat imam syafie yang sampai sekarang aku pegang (:


Aku mencintai sahabat-sahabatku dengan segenap jiwa ragaku
seakan-akan aku mencintai sanak saudaraku
Sahabat yang baik adalah yang seiring sejalan denganku
dan menjaga nama baikku ketika aku hidup
ataupun setelah aku mati
Aku selalu berharap mendapatkan sahabat sejati
yang tak luntur baik dalam keadaan suka ataupun duka
Jika itu aku dapatkan, aku berjanji akan selalu setia padanya.
Ku hulurkan tangan kepada sahabat-sahabatku untuk berkenalan
kerana aku akan merasa senang
Semakin aku banyak perolehi sahabat
aku semakin percaya diri

To these people;

SUHA (:
thanks la weyh
best ouh borak dgn kau!
nanti borak lagi tau!
hmm, sape yg neglect kau uw seriously macam bangang ah
I trust you kott (:
"Life's never perfect...but having youmakes my life a step closer to perfection."
and may Allah ease ur way lah kawan!

TSAM (:
backbone aku kott dia nih
tanpa dia dah lame dah aku baran dgn seseorang nih, HAHA
gila supportive lah kau! *terharu ouh!
thanks for the quote..
" a friend should be able to sit beside you
and encourage you to keep your chin up
when everyone else is against you"
akan merindui lawak lawak kau yg
sumpah buat aku ketawa smpi pecah perut XD *likelikelike
For what apa yg kita bersama experienced,
sama-samalah kta be tough!
email email lah kta ye~
may Allah always be with you

No comments: